×
Skakel na Engels

Pasta eet kan jou slanker maak, sê wetenskaplikes

Jy hoef nooit weer skuldig te voel wanneer jy aan ’n heerlike bak spaghetti bolognese smul nie. Daar is bewys dat pasta met gewigsverlies kan help, en dit kom boonop van Italiaanse kenners, so dit MOET waar wees!
pasta

 

As jy jou gewig dophou, is ’n groot bak pasta die laaste ding waaraan jy dink. Nie dat jy sal omgee nie! As ons almal elke dag ’n bak vol romerige carbonara kan eet, sal dit ons baie tevrede laat voel.

Tot nou toe het ons altyd gedink pasta is die vyand wanneer dit by gewigsverlies kom. Maar volgens nuwe navorsing – Italiaanse navorsing, bygesê – is pasta nie heeltemal so sleg vir jou middellyf as wat jy dalk gedink het nie.

In die studie, wat deur navorsers aan die Neuromed-instituut in Pozzilli, Italië, gedoen is, is bevind dat daar geen verband tussen die eet van pasta en gewigstoename is nie.

Inteendeel, hulle het tot die teenoorgestelde gevolgtrekking gekom en bevind dat diegene wat gereeld pasta geëet het eintlik ’n “kleiner middelomtrek en beter middel-heup-verhouding” gehad het.

Daar is al berig dat ’n dieet ryk aan Mediterreense kosse wondere verrig om jou middellyf in toom te hou.

Navorsers het die diëte van meer as 23 000 mense uit twee gebiede in Italië geanaliseer. Die hoeveelheid pasta wat hulle elke dag ingeneem het, is toe met hul LMI, middel- en heupmate vergelyk.

George Pounis, studieleier, het gesê: “Deur antropometriese data van die deelnemers en hul eetgewoontes te analiseer het ons gesien dat die inname van pasta, anders as wat baie mense dalk dink, nie met ’n toename in liggaamsgewig verband hou nie – eerder die teenoorgestelde.

“Ons data toon dat dit tot ’n gesonde liggaamsmassa-indeks, laer middelomtrek en beter middel-heup-verhouding kan bydra as pasta volgens individue se behoeftes geniet word.”

Licia Lacoviello, hoof van molekulêre en voedingsepidemiologie aan die Neuromed-instituut, het gesê: “Ons praat van ’n fundamentele komponent van Italiaans-Mediterreense tradisie, en daar is geen rede om daarsonder te bly nie.

“Die boodskap wat uit hierdie studie spruit, is dat die Mediterreense dieet, as dit in matigheid geëet word en die verskeidenheid van al die elemente insluit, goed vir jou gesondheid is.”

Dr. Gunter Kuhnle van die Universiteit van Reading het saamgestem dat dit tyd is om op te hou om koolhidrate die sondebok te maak.

Ten spyte van ’n klem op die feit dat die meeste van die deelnemers geneig sou wees om ’n gebalanseerde Mediterreense dieet te volg, het hy gesê: “Hierdie resultate toon duidelik dat dit verkeerd is om koolhidrate die sondebok te maak, want die data toon duidelik dat die inname van koolhidraatryke kos soos pasta nie ’n ongunstige uitwerking op liggaamsgewig het nie.”

Die gevolgtrekking is dus dat pasta toe nie so sleg vir jou middellyf is as wat jy gedink het nie. Spaghetti bolognese, enige iemand?

Van: Good Housekeeping UK

Hou jy hiervan?
op ons GRATIS Goeie Huishouding-resepnuusbrief
 
30 goed wat ons nou weet oor dieet ná 40

Want om soms ’n ete oor te slaan en te gaan dans doen nie meer die ding nie ...

Close