×
Skakel na Engels

5 maniere hoe om porsiegrootte te beheer

Deesdae is alles oorgroot. Volg hierdie wenke om jou porsiegroottes én jou middellyf te laat krimp

 

 

WENK #1 Meet jou kos af

 

Gebruik meetware soos koppies, lepels en ’n ordentlike kombuisskaal. Nadat jy vir ’n paar weke jou kos vir elke maaltyd afgemeet het, behoort jy die regte porsiegrootte te kan skat.

 

WENK #2 Gebruik kleiner bakke

 

Jy kom dalk agter die bak wat jy gedink het net een koppie sop hou, hou eintlik twee. Jy kon dus nog die heeltyd twee keer meer geëet het! Gebruik kleiner borde, bakke en selfs eetgerei.

 

WENK #3 Eet stadiger

 

Vat klein happies, kou stadig en sluk dit in voordat jy die volgende happie vat. Dit sal jou help om te weet wanneer jy genoeg gehad het en kan keer dat jy jou ooreet.

WENK #4 Pak oorskietkos dadelik weg

 

Jy sê vir jouself jy sal die res werk toe vat vir middagete, maar voor jy jou kom kry, is daar niks meer oorskietkos, wel, oor nie. Skep jou kos uit en pak die res dadelik weg sodat jy nie in die versoeking is om vir ’n tweede keer te gaan skep nie.

WENK #5 Wees slim wanneer jy uiteet

 

Bestel die halwe porsie, deel met ’n vriend of vra dat die stysel deur ’n porsie groente vervang word. (Eet eerste jou groente – dit laat jou vinniger voller voel.) Wanneer jy ’n slaai bestel, vra dat die slaaisous eenkant bedien word. So kan jy beheer hoeveel jy oorgooi.

 

 

LEES OOK

 

Vyf algemene dieetfoute wat vroue maak 

Die lae-koolhidraat-hoë-vet-dieet

Maak dieetkoeldrank jou vet?

 

 

Hou jy hiervan?
op ons GRATIS Goeie Huishouding-resepnuusbrief
 
Antwoorde op jou 3 topvrae oor somervelsorg

Moet jy sonskermmiddel voor of ná bevogtiger aanwend? Goeie vraag! Lees verder vir die antwoord op dié vraag en ander...

Close