×
Skakel na Engels

Hoe gesond is droëvrugte?

Net soos wat die vrugte krimp soos dit uitdroog, moet jou porsiegrootte óók krimp…

Die verskil:

Droëvrugt is ’n nuttige plaasvervanger vir vars vrugte in jou pap of in slaai. Maar net soos wat die vrugte krimp soos dit uitdroog, moet jou porsiegrootte óók krimp: die kilojoules skiet die hoogte in wanneer jy steeds by die standaard porsiegrootte hou.

Vitamien C, wat hitte-sensitief is, neem af en vesel kan meer óf minder raak.

Ons raad:

Geniet droëvrugte as ’n smaakmiddel of peuselhappie, maar hou jou vrugtebak propvol vars vrugte!

Porsiegrootte                  Kilojoules        Vesel (g)      Vitamien C (daaglikse waarde)

1 klein appel                         322                    44                   12%

vs

½ k gedroogde appels           435                    4                      3%

 

3 medium pruime                   380                 3                      31%

vs

9 gedroogde pruime               858                 6                      1%

 

3 medium vye                        460                 4                      5%

vs

9 gedroogde vye                    787                 7                      2%

 

4 vars appelkose                   280                 3                      23%

vs

½ k gedroogde appelkose       657                 5                      1%

 

1 k druiwe                              435                 1                      26%

vs

½ k rosyntjies                        908                 3                      3%

Hou jy hiervan?
op ons GRATIS Goeie Huishouding-resepnuusbrief